מכירה וילה, Uvita, Puntarenas, קוסטה ריקה, 100 m norte de la catarata Uvita

מכירה - Cod. 24749

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 18251 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 2

הפוטנציאל לנכס דקות ממוקמות זו גדת הנהר ממרכז Uvita הוא עצום. משופע עדין זה וכל רכוש שמיש 18.251 m2 (4.4 דונם) כוללים גישה מלאה לנהר Cortezal, בית מודרני קיימים ואתרי 3 בנייה נוספת. אחד מאתרי הבנייה יושב ליד הגשר הציבורי ומציע פוטנציאל מסחרי (בית תה או מסעדה) עם כניסה פרטית, חניה וחזית נהר גדולה המציעות גישה קלה, ברמה גבוהה של פרטיות וחורים שחייה רבות.

הבית הראשון נבנה בשנת 2011 כבעלים 'חתרו לפתח קהילה שלמה הכוללת 3 בתים ובית תה / דירה. הארכיטקטורה ל3 הבתים זהה; מרווח, פתוח ובהרמוניה עם הטבע. הבית הראשי הושלם יושב על plantel העליון. בעוד הבית 2 המתוכנן ממוקם בנהר ויש לו חשמל, מים ויסוד בטון במקום (50,000 ערך על $). אין עבודה החלה לאתר הבית השלישי או מיקום מסחרי נוסף.

הבית המודרני הקיים מציע נוף נהדר לנוף לנהר ואוקיינוס ​​נחמד מעל לצמרות העצים כפי שהוא ממוקם בקצו של רכס. ניתן הרחיב נוף לאוקיינוס, אולם הבעלים בוחרים לשמר את הטבע שמסביב וכוללים נהרות עם נוף לים שיא. תוך שהם נהנים טבע ואוויר צח מהסיפון הרחב (72m2), אתה תרגיש כאילו אתה נמצא בין צמרות העצים. הבית הקיים הוא כ 225 m2 כולל Bodega מאובטח אחסון (24 m2), קומת ביניים / לופט (18 m2) וסיפון בנוי מעץ Ecomaderas טופל.

 הבית מאובזר ומרוהט לחלוטין. בשמירה על הנושא של להיות בהרמוניה עם הטבע, חלק גדול מהעץ המשמש לבניית הבית היה קולחים מהנכס. התחושה של הטבע היא בשפע בכל הבית; כולל ארונות מטבח בעבודת יד וגרם מדרגות עץ אל הלופט העליון באמצעות עץ לורל, דלתות חיצוניים מסדר ודלתות הפנים של אקליפטוס ומלינה. בשל השמירה על עצים ופיתוח חכם, חיות בר בשפע באזור. כדי לשפר את החיים שלך ואת המשיכה של חיות בר, הרכוש כבר נטוע בעצי פרי רבים, כולל; בננה, מנגו, פפאיה, אבוקדו ועוד רבים אחרים.

כל חללי מגורי חלונות חזית מלאים עם דלתות כפולות זזים (זכוכית וcedazo). המטבח יפה ומצויד תכנית הרצפה הפתוחה של הבית מציעה נוף מהמטבח. לופט נוסף הוא גם מתאים ללימוד או חדר שינה נוסף ויש לו רצפת עץ. מתחת לבית יש מכולת גדולה, כולל חדר גדול יבש (6 m2) עם מסיר לחות ומכונת כביסה ומייבש.

בין אם אתם מחפשים בית פרטי פשוט אך אלגנטי ממוקם בתוך הסביבה הטבעית הטובה ביותר של קוסטה ריקה או ברצונך להמשיך פיתוח על רכוש נגיש בקלות, פרטי זה כדי ליצור בית הארחה או אופציות מניבים אחרות, רכוש בית Uvita הג'ונגל וRiver Lodge הוא מושלם.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB