מכירה בית, Santa Ana, Santa Ana, קוסטה ריקה, Rio Oro

מכירה - Cod. 29115

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 1035 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 2

להשקיע את הכסף שלך בבית הרווחה בריא, עמיד גבוה. ביו Domus D01 ממוקם בסנטה אנה, קוסטה ריקה, הוא בית של 460 m2 הבנייה, בתים דו-קומתי עם בריכה פרטית על הרבה m2 1035 עם 4 חדרי שינה ו -4 חדרי אמבטיה.

ביו Domus D01 ממוקם בעמק מרכזי בבית משותף פרטי ליד העיירה סנט אנה היפה, שם נהנתה שנת מזג אוויר דמוי קפיץ.

זהו בתים של שתי קומות. זה בית בר קיימא ובריא מעוצב על פי אמות מידה אירופאיות. זהו פרויקט בנייה ירוק לחלוטין, שבו מערכות ידידותיות לסביבה וטכניקות הבנייה לאפשר חיסכון באנרגיה והגנה אפקטיבית מפני רטיבות רדיואקטיביות אדמה, הבטיחו בית עמיד נחמת חיים גבוהה.

הרעיון של הבית פתוח, דינמי, מודרני, חיוני ומינימליסטי.

הקומה הראשונה כוללת: לובי גדול, אזור מגורים של 60 M2, פטיו מרכזי מחול עם ברכה שחייה וסיפון, מטבח איטלקי מודרני עם מזווה מאוורר גדול, חדר אוכל, חדר רב-תכליתי גדול, 1 חדרים שינה, 1 חדר אמבטיה מלא עם בידה, מכבסה, במוסך והגן 700 M2.

הקומה השנייה כוללת: 3 חדרי שינה, 3 חדר אמבטיה מלאה עם ביד, 2 ומרפסת פנורמית גדולה, חדר ארונות פשתן. פרטים נוספים: שואבים אבק מרכזי, דוד שמש והפצת מים על ידי צינור PEX, חלונות ודלתות אירופאיות, וילאות שמש אוטומטית, דלת הביטחון עיקרית, רהיטים, רצפת פורצלן, אריחי קיר אמבטיה וכלים סניטריים כולם על ידי מותגים איטלקים יוקרתיים.

בית יפה ומעולה זה פורסם בכתבי עת אירופאית אמריקה הלטינית שונה למושג ביו-הארכיטקטורה שלה, חוץ מזה שיש נבחר בשנת 2014 עבור הוצאתו לאור של הספר "150 רעיונות בית בר הקיימא ביותר" יוצא לאור בלונדון על ידי הארפר קולינס, של דיור בר קיימא ובריא.

משתתף שטחים פתוחים גדולים, מתאפיינים בשימוש בחומרים טבעיים בצבעים ניטראליים. הלבן, עץ, אבן, השימוש באור טבעי, מרחבים, הפטיו המרכזי עם מים (בריכה), כולם מרכיבים המאפשרים לגלות מחדש את ההנאה של החיים בית בהוויה שלו, כדי להישאר בריאים ויש להם במקומות מאווררים עם תשומת לב מיוחדת מודעות הרווחה חדשות.

זהו אחד הבתים הראשונים קוסטה ריקה עוני 7 תהליכי המפתח עבור בית ירוק בהתאם לטכניקות ביו-ארכיטקטורה: מבודדים וקרנות מאווררים, קירות loadbearing אנטי-גלים הסייסמיים הם גם בריאים וגם לנשימה, Composite-עץ-בטון ופלדה לוחות תקרה, גגות מאווררים לנשימה, מערכות פסיביות עבור זרימת אוויר טבעית, מערכות פתיחה אירופאיות, לאוורור נאות ודיפוזיה היום, אנרגיות מתחדשות על עצמאות אנרגיה מלאה.

עכשיו יש לנו offert מיוחד לשנייה תכונות נפלאות בקוסטה ריקה. במחיר של 1020000 $ אתה יכול לקנות D01 BioDomus ו וילה על חוף ים חדשה מגורי בוטיק Cabo Velas ממוקמים Playa Flamingo אחד החוף היפה ביותר של Guanacastes Golden Coast, רק 55 דקות נסיעה מנמל דניאל Oduber התעופה הבינלאומית ליבריה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB